Primjena pravog lijeka na pravo mjesto

Infiltracijske terapije

Primjena pravog lijeka na pravo mjesto u pravoj dozi je postulat uspješne terapije. Često se puta u liječenju bolesti lokomotornog sustava koristi direktna primjena lijeka injekcijom u oboljelu tetivu, ligament, zglob, mišić. Lijekovi koji se primjenjuju su:

• Lijekovi za smirenje upale (zglobova, ovojnica tetiva, burza),
  • Lijekovi za obnovu hrskavice,
  • Lijekovi koji potiču cijeljenje i obnovu tetiva, ligamenata, mišića i ostalih tkiva.

Infiltracije pod kontrolom ultrazvuka

Tehnički zahtjevna primjena lijeka pod ultrazvučnom kontrolom, gdje se milimetarskom preciznošću lijek aplicira na pravo mjesto. Najčešća je primjena kod aplikacije lijeka u duboko postavljene zglobove poput kuka, primjene lijeka u tetivnu ovojnicu, kod punkcija cističnih formacija, evakuacije hematoma ili sl.

Prije tretmana

Prije tretmana nije potrebna posebna priprema.

Tretman

Infiltracijska terapija je tretman kojim se iglom unosi lijek na točno određeno mjesto. Prema procjeni specijaliste, prilikom primjene lijeka iglu će navoditi ultrazvukom kako bi bili sigurni da je lijek primijenjen na pravo mjesto. Nakon pripreme kože antisepticima, slijedi primjena lijeka iglom u odgovarajuće mjesto. Tretman je umjereno bolan.

Nakon tretmana

Infiltracijska terapija je mali operativni zahvat i ne treba ju podcjenjivati. Nakon tretmana provedite ostatak dana bez značajnijih naprezanja. Gazu kojom je pokriveno mjesto uboda možete skinuti dva do tri sata nakon tretmana. Potrebno je prvi dan hladiti mjesto uboda. Pisane upute o potrebnim postupcima, pretragama ili savjetima nakon tretmana dobiti ćete na pisanom nalazu.

Važno!

Pravi lijek na krivom mjestu može dovesti do dodatnih oštećenja npr.primjena kortikosteroida u samu tetivu, može dovesti do pucanja iste umjesto smirenja upale. Često puta je primjena pod kontrolom ultrazvuka jedino pravo rješenje.

Naručite se na pregled

Partneri